جمعه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۸۹

پاسارگاد در آب

گزارشگر خبرگزاری مهر گزارش داد : "اکنون در آخرین سال دهه هشتاد خورشیدی و اواسط دومین ماه فصل بهار نشانگر رطوبت سنج در کنار آرامگاه کوروش روی عدد 30 می ایستد یعنی رطوبت این محوطه تاریخی به شکل خطرناکی بالا رفته است"
این خبرنگار وابسته در حالی که دهان در آبشخور رسانه های بیگانه داشت با تمام وقاحت و بیشرمی ادامه دامه داد "پیش از راه اندازی سد سیوند درجه رطوبت این منطقه در نهایت به 12 تا 15 درجه می رسید اما اکنون این میزان به دو برابر اندازه پیشین جهش کرده است. این در حالی است که میزان رطوبت در شهرهای بندری مانند بوشهر و بندرعباس در روزهای شرجی 40 تا 45 درجه است. آنگونه که کارشناسان می گویند رطوبت بالا برای بناهای سنگی از مضرترین عوامل تخریب است، عاملی که دست کم در معمولی ترین حالت موجب رشد گلسنگها و تخریب سنگهای هر بنایی خواهد شد"
من با خوندن این مطلب که بوی گند خیانت از واژه واژه گزارشش پیدا بود عکس ارسالیش رو که با وسیله جاسوسی اجانب گرفته شده بود رو با عکسی که خودم در بهمن ماه سال گذشته از همان مکان طاغوتی که آرامگاه یکی از عوامل فتنه را در خود جای داده است را براتون میذارم تا خودتون قضاوت کنید که آیا واقعا تغییری صورت گرفته است!!!؟؟؟ و من الله توفیق ...
پ.ن : عکس سمت راست ماله منه.. سمت چپ ماله اون خبرنگاره






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر